Но днес, приятелю, днес тя не ми се разкрещя. Просто застана пред мен, погледна ме в очите и си тръгна.

Но днес, приятелю, днес тя не ми се разкрещя.  Просто застана пред мен, погледна ме в очите и си тръгна.
"Вчера, приятелю, тя ми се разкрещя. 
Казваше, че ми е бясна и наистина и личеше. 
Повтаряше само колко ме мрази и иска да ме остави. 
Не знаех какво да направя. 
Помислих и реших, че най-доброто решение е да я целуна. 
Направих го. 
Долепих устните си към нейните и тя се успокои. 
Просто се сгуши в мен и не каза нищо. 
Вече не беше ядосана. Беше влюбена!

Но днес, приятелю, днес тя не ми се разкрещя. 
Просто застана пред мен, погледна ме в очите и си тръгна. 
Аз не направих нищо. Дори не я целунах. 
И един въпрос не ми дава мира, приятелю...
Дали тя щеше още да е с мен, ако я бях целунал?
Предпочитах да ми крещи, да вика и блъска, защото знаех, че от любов. 
Но в никакъв случай не исках да мълчи и просто да ме гледа с онзи нейния поглед, защото онези очи не казваха "Мразя те, но повече те обичам!". 
Онези очи, приятелю, казваха "Нарани ме!".

Затова, приятелю, предпочитам да ми се ядоса. Но вече е твърде късно.."

posted under |

0 коментара:

Публикуване на коментар

По-нова публикация По-стара публикация Начална страница

Happy Valentine

Предоставено от Blogger.

Followers


Recent Comments