Аз уважавам мъжете, но само МЪЖЕТЕ, а не лицата от мъжки пол!

Аз уважавам мъжете, но само МЪЖЕТЕ, а не лицата от мъжки пол!
"Аз уважавам мъжете!
Те подават ръка, отварят вратата, купуват шоколад и цветя. Те са смели.
Аз уважавам мъжете. Те казват без въпроси:"няма проблем". И проблем наистина няма!
Те идват за нас, изпращат ни до дома и ни завиват с одеяло, харесва им да ни гледат и без грим, хващат ни за ръка, на тях им се струва че сме мънички и трябва да ни прегърнат. Прави са. Те ни защитават, ухаят на скъп парфюм.

На тях им е интересно където сме ние. Те търпят капризите ни и казват на приятелите си:

"Тя често има твърд и инатлив характер, но пък е толкова красива и аз я обичам".

Те ни прощават всичко, въпреки че, ние въобще не им прощаваме. Те са силни.
Аз уважавам мъжете, но само МЪЖЕТЕ, а не лицата от мъжки пол!"
                                                                                                          "Пилешка супа за душата"






0 коментара:

Публикуване на коментар

По-нова публикация По-стара публикация Начална страница

Happy Valentine

Предоставено от Blogger.

Blog Archive

Followers


Recent Comments